2013. június 27., csütörtök

Málnás-ricottás mini palacsinta

Amerikai pancakes, cukor nélkül! Mivel nincs cukor a tésztában jól passzol hozzá a vajas hársméz öntetnek!


Hozzávalók:

  • 170 g liszt
  • 1 kávéskanál sütőpor
  • 1 csipet só
  • 4 egész tojás
  • 250 g ricotta
  • 1 teáskanál vaníliakivonat
  • 2 dl tej
  • 150 g málna
-----------------------------------------
  • 100 g vaj
  • 2 bő evőkanál hársméz (vagy más pl. juharszirup)
A lisztet a sütőporral átszitáltam.
A tojásokat kettéválasztottam, a fehérjéket a sóval habbá vertem. 
A sárgákat a ricottával és a vaníliakivonattal szintén habosra kevertem, hozzáadtam a lisztet, végül beleforgattam a felvert fehérjét és óvatosan a friss málnát.


A palacsintasütőt felforrósítottam, vajaztam és púpozott evőkanálnyi adagokat mértem ki. Mérsékeltem a lángot, mindkét oldalukon kisütöttem a kis palacsintákat. 


A vajat és a mézet összeolvasztottam, a kisült palacsintákat meglocsoltam vele.


Mascarponéval is tálalhatjuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin