2012. október 3., szerda

Zabpelyhes keksz

Nagyon finom, omlós! 


Nekem 30 db lett.

Hozzávalók:


  • 15 dkg durvára darált zabpehely
  • 10 dkg liszt
  • fél kk szódabikarbóna
  • 1/2  kk sütőpor
  • 15 dkg vaj
  • 1 tojás
  • 4 ek barna cukor
  • 2 ek cukor
  • 1 tk fahéj
  • 10 dkg csoki felaprítva
A csokival most menőztem! Darabolni szoktam keserű csokit!


Elkészítés:

A lisztet összekeverni a szódabikarbónával, sütőporral, zabpehellyel és a csokidarabkákkal.
Egy mély tálban jól kihabosítani a vajat, a kétféle cukrot , a fahéjat és a tojást. 
A két keveréket összevegyíteni, diónyi darabkákat formázni, sütőpapírral bélelt tepsibe rakosgatni, kicsit kilapítani, hogy tallérforma legyen. 
Előmelegített sütőben 190°C fokon 10-12 percig sütni. 
Nem szabad túl sütni, kiszárítani!

6 megjegyzés:

  1. Bogi14:44

    Csók Evi anyu! Megsütöttem! =) Irtó fincsi lett! Már tovább is adtam a receptet így blogostól.=)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bogi! Örülök, hogy megsütötted és tetszett! A népszerűsítést is köszi! Puszillak! :)

      Törlés
    2. Névtelen11:54

      Kedves Angi!
      Taktaharkányban és Miskolcon tovább fejlesztettük.
      Müzlis zabpelyhet törünk össze. Nagyon finom! Köszönjük!
      Nóri

      Törlés
    3. Lenyúlom az ötletet! Kipróbálom! Köszi Nórikám!

      Törlés
  2. Névtelen10:03

    Helló Angi!
    Az én verzióm, mert, h kellett egy, mandula lisztet használtam hagyományos liszt helyett.
    Hmmm..., nagyon finom!
    Szuper recept!
    Kriszti.

    VálaszTörlés

LinkWithin