2012. november 13., kedd

Mozzarellás cukkini saláta

Ezt a salátát nem nagyon kell fényezni...
Egyszerűen finom!
Régebben drága pénzért vásároltam, hogy ehessem. Most gyorsan összedobom...
Fincsi hús mellé köretnek, vagy egyszerűen vacsorára pirítóssal!



Hozzávalók:
  • 2 közepes cukkini
  • 2 csomag mini mozzarella
  • 1/2 üveg olajban eltett szárított paradicsom
  • olívaolaj
  • fűszerezéshez: morzsolt oregánó, só, bors


A cukkinit szeleteljük, aprítjuk, sóval, borssal megszórjuk,kevés olíván roppanósra grillezzük.


Ha a cukkini kihűlt összeállítjuk a salátát. Egy tálban a cukkinihez hozzáadjuk a mozzarellát, oregánót és az apró kockára vágott szárított paradicsomot. Meglocsoljuk egy pici olívával. Egy pár órára hűtőbe tesszük, hogy összeérjen.

2 megjegyzés:

  1. Irén20:00

    Megcsináltam. Aszalt paradicsomot nem kaptam a helyi CBA-ban, ezért éjszaka magam próbálkoztam vele. Elfogadható lett. Végre elkészült a saláta. Jöttek a szüleim, elvitték a felét. A maradékon öten osztozkodtunk, amit persze megelőzött számtalan kóstolás. Aki a konyhában járt, rájárt. Mire eljött az ebéd ideje, megdöbbenve tapasztaltam, hogy a mennyiség alaposan leapadt. Így aztán miniatűr tálkákban ebéd előtti falatkaként lett tálalva. Finom volt, csak nagyon kevés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A paradicsom aszalás engem is érdekel! "Nagycsaládosok" emeljék az adagot!

      Törlés

LinkWithin