2012. november 3., szombat

Sajtos mini quiche

Most gondoltam azokra is, akik nem tudnak összedobni pillanatok alatt egy omlós tésztát, idő szűkében vannak. Mirelit leveles tésztából is lehet pillanatok alatt finom vacsit készíteni. Nekem egy 500 grammos leveles tészta figyelt a fagyóban. Húsos batyuhoz vettem, de rászoktam a Tante Fanny tésztára, így rakosgattam már egy ideje a mirelitet. Volt még fél camambert sajt, egy kis cheddar, trappista. Maradék felhasználós recept jön.

Salátával könnyű vacsi!

Hozzávalók 6 db 13 cm átmérőjű mini tart formához:
  • 1 csomag leveles tészta
  • maradék sajtok
  • paradicsom
Az öntethez:
  • 200 ml tejszín
  • 3 egész tojás
  • só, bors
  • petrezselyem, vagy ha van snidling
A tésztát felengedés után kinyújtjuk, mini piteformába igazítjuk. Akinek nincsenek ilyen formái, nyugodtan bélelje ki a muffin formákat, régen én is olyan ultra kicsi pitéket sütöttem!
Majd a formák aljára dobáljuk a maradék sajtkockákat, koktélparadicsomot, majd ráöntjük a jól kikevert öntetet. Ne legyenek tele a formácskák!

Cheddar sajt golyócskák vannak középen!
Reszelt sajttal megszórjuk, előmelegített sütőben 180 fokon 40 perc alatt készre sülnek (az én sütőmben)!

Sajnos később összeestek!!!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin