2012. november 23., péntek

Üveges brownie

Arra gondoltam, hátha van olyan aki nem ismeri ezt a saját készítésű ajándéknak való ötletet! Évekkel ezelőtt karácsonykor megfertőződtem ezzel a kis üveges "csodával". Akkor minden barátnőmet ezzel ajándékoztam meg. Mutatós, kreatív ajándék. 
Ja, ... nem utolsó sorban megsütve nagyon finom!


Hozzávalók (1 literes Ikeás üveghez):

  • 170 g barna cukor (ha van: lágy sötétbarna nádcukor)
  • 170 g fehér cukor
  • 40 g cukrozatlan kakaópor
  • 200 g sima liszt
  • 1 teáskanál sütőpor
  • 1 csipet só
  • 120 g durvára tört dió

A lisztet a sütőporral és a sóval összeszitáljuk. 
A hozzávalókat a következő sorrendben óvatosan az üvegbe rétegezzük:

  1. barna cukor
  2. fehér cukor
  3. kakaópor
  4. liszt
  5. dió






Az üveget lezárjuk, majd a következő használati utasítást kötjük az üvegre:
  1. a Brownie-Mixet az üvegből egy tálba önteni és fakanállal összevegyíteni
  2. 170 g olvasztott vajat és 3 felvert egész tojást hozzáadni
  3. az egészet rövid idő alatt fakanállal összekeverni, hogy sima tésztát kapjunk
  4. egy kb: 20x30 cm-es szögletes vajazott formába önteni, 175 fokon 30-40 percig sütni



Szerkesztettem még anno ajándékkísérőt is hozzá, ha van kedvetek, kinyomtathatjátok! 

Tojáshéj színű kartonra nyomtattam!
Szerintem más recepttel is működik. Ha van bevált sütitek, üvegbe vele...
Jó kísérletezést!

6 megjegyzés:

  1. Szuper az ötlet és a recept! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Én most olvastam el, nagyon köszönöm az ötletet és az ajándék kísérő kártyát!

    VálaszTörlés
  3. Ez kb hány ml-es üvegbe van benne?

    VálaszTörlés
  4. Ez kb hány ml-es üvegbe van benne?

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klassz ötlet! :) Nagyon örültek a baratnők :) ;) köszönöm

    VálaszTörlés

LinkWithin